Nowy Zyxel uwalnia potencjał użytkowników dzięki skoncentrowanym na klientach rozwiązaniach sieciowych
Zyxel Communications ogłasza rozpoczęcie globalnej kampanii rebrandingu pod hasłem „Your Networking Ally”. Przez prawie 30 lat, Zyxel budował swoją reputację na innowacyjnych produktach, które „łączyły cały świat”. Dziś firma Zyxel wybiega w przyszłość i chce tworzyć sieci, które umożliwią użytkownikom zrealizowanie ich celów i które uczynią świat lepszym.
To ogromne przedsięwzięcie, którego Zyxel nie zrealizuje samodzielnie. Firma badawcza Gartner twierdzi, że do 2020 roku w rękach użytkowników znajdzie się prawie 21 miliardów urządzeń. Połączone urządzenia wpłyną na wzrost wydajności w miejscach pracy, na nowy styl życia i nowoczesne modele biznesowe. Jednak pomimo tych zmian spora część światowego potencjału i wiele współczesnych możliwości nie jest realizowana z powodu wolnego, niezabezpieczonego, a w niektórych przypadkach nieistniejącego dostępu do sieci. Ten stan chce zmienić firma Zyxel.
Poprzez hasło „Your Networking Ally”, Zyxel podkreśla swoje podstawowe kompetencje i ścisłą współpracę z klientami. Użytkownicy i firmy potrzebują partnera, który rozumie ich problemy i jest w stanie zaoferować im rozwiązania ułatwiające realizacje wyzwań. Zyxel spełnia te wymagania.
Nowy slogan wspierany jest przez wiele ilustracji, które przedstawiają proces przemian firmy Zyxel. Przykłady obejmują dostarczanie usług bankowych do oddalonych wiosek w Chinach, zabezpieczenie systemu odpowiedzialnego za nawadnianie kwiatów w podatnym na susze regionie Stanów Zjednoczonych oraz podłączenie wielu europejskich szkół do sieci i jej światowych zasobów wiedzy. Zyxel jest sieciowym sojusznikiem, który rozumie potrzeby klientów i oferuje im zintegrowane końcowe rozwiązania sieciowe.
Gordon Yang, Prezes firmy Zyxel opisuje proces przemiany w dostawcę rozwiązań, jako „solidny i ekscytujący”.
„Solidny, ponieważ posiadamy większość używanych obecnie przez klientów technologii " mówi Gordon Yang. „Ekscytujący, ponieważ znajdujemy się po tej samej stronie, co nasi klienci i pomagamy im osiągać zamierzone cele – uwalniając tym samym ich nieograniczony potencjał.”
Odświeżona wizja wymaga zarówno zmian wewnętrznych jak i zewnętrznych – rozpoczynając od nowego wyglądu. Graficzny wygląd litery x w środku nowego logo symbolizuje proces łączenia klientów Zyxel i ich potencjału zarówno przy komunikacji przewodowej jak i bezprzewodowej.
Nowe słowo „Ally”, które znaczy „sojusznik”, przedstawia przystępny i wspierający charakter firmy Zyxel. I wreszcie nasz nowy wygląd w pięciu jasnych i wyraźnych kolorach, które odzwierciedlają różnorodność zespołu Zyxel oraz bogatą gamę rozwiązań końcowych dedykowanych dla różnych zastosowań na wielu różnych rynkach.
Sympatyczni bohaterowie nowych grafik ucieleśniają natomiast różne korzyści klientów firmy Zyxel.
Opowieść o Twoim sieciowym sojuszniku (wideo)
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.zyxel.com
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zyxel-oglasza-nowa-identyfikacje-wizualna